28/8

Idag har jag plugga matte, det är nog allt jag gör nu för tiden men så blir när man halkar efter. Men nu har jag fått ett schema av min lärare på de sidor jag ska göra dag för dag så nu känns det som om jag är på rätt spår igen. När jag kom hem blev det middag och efter det en sväng ner på Lillänge. Köpte mina älskade skor som jag dreglat efter så länge, ÄNTLIGEN ÄR DOM MINA! Fick även ett samtal från ortopeden imorgon, jag kan få operera den här förbannade axeln den 13 september om jag vill. Pluggar fortfarande matte då men jag har trots allt väntat på det här i två års tid. Vill inte skjuta på det längre. Kanske kan jag röra mig som en riktigt människa efter det här. Nu tänkte jag ringa Anna och prata lite skit. Jag växte upp i nanana.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback