För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag är rätt nöjd med mitt liv just nu. Riktigt nöjd skulle jag vara om jag hade ett fast jobb och en egen lägenhet men det här duger för tillfället. Jag är så otroligt glad över att jag har mina fina vänner. När jag var i Sundsvall spenderades varje dag med fina männsikor, när jag kom hem har jag under två dagar umgåtts med Simone. Det behövs inte mycket för att man ska känna att man behövs och är omtyckt. Jag har även träffat en person som får mig att le, som får mig att känna på ett sätt jag inte känt på väldigt länge. Jag är också glad över att jag har min familj. Jag känner mig lycklig och jag hoppas att jag får forstätta vara det en mycket lång tid. Jag mår bra för första gången på väldigt länge.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback