3/4

Idag har vi varit inne i stan och träffat Linda & Mari. Det blev en sväng på Dollar Store och sedan lunch på Subway och satan vad gott det var, som jag har längtat efter en Subwaymacka, jag är sjukt sur på Östersund som bytte ut det mot Gouter. Efter det gled vi runt lite på stan innan bussen hem till Häggdånger gick. När vi kom hem chillade jag i soffan medans Anna städade. Vi fick Micke på middagsbesök, idag blev det fläskfilé, klyftpotatis och beasås. Kanonfint! Ikväll har vi mest bara tagit det lugnt, är så sjukt trött så snart blir det sängen. Imorgon tänker jag sova tills jag vaknar av mig själv, tror inte att jag har sovit längre än till tio sedan jag kom hit så det börjar kännas lite nu.


Söta tjejer hos Lojzan i lördags.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback