24/4

Idag har jag varit ute lite i det fina vädret, var iväg till Lugnvik för att hämta post i Ante's lägenhet och efter det drog jag på Dollar Store för att handla lite åt mamma. Nu har hon även kommit på att vi måste göra något åt bananerna vi har innan dom ruttnar, häromdagen gjorde jag banankaka så det vill jag inte göra igen men när jag googlade hittade jag ett recept på bananpaj och enligt personen som lagt upp receptet så skulle den vara "perverst god", det blir spännande! Idag är det tisdag, vilket betyder att det inte alls är många dagar kvar nu innan jag åker till Sundsvall. Åh, vad jag längtar! Blir väl att börja packa imorgon så att jag inte glömmer något. Nu blir det som sagt bananpaj. Återkommer med resultat!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback