Den vackraste stunden i livet - var den när du kom.

Jag fick höra av min vän Emma idag att jag är en tråkig bloggare. Men eftersom att jag i princip bara legat hemma de senaste två veckorna så har mina dagar gått i repris och vem vill läsa om samma sak hela tiden? Så nu sitter jag här och försöker komma på något skoj att skriva om. Jag kan väl berätta om hur min kväll sett ut sedan jag kom hem från Emma till att börja med.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, tittat på tv, hängt på Facebook och skrivit ett personligt brev. Har även druckit te och ätit skorpor. Mycket mysigt. Jag har också pratat med en fin vän i telefonen, en sån vän man kan prata med i timmar utan att samtalsämnena tar slut. Jag är så glad att jag har världens finaste vänner. Nu ska jag nog se en film eller så kanske jag går och lägger mig. Jag är så trött. Men jag la iallafall inte in mjölken i garderoben som Maja gjorde. Hahah!

Imorgon ska jag även upp till en förskola på Solliden också och söka jobb. Jag hoppas verkligen att jag har en chans att få iallafall vikariat där. Jag vill ha något att göra på dagarna, det känns som om ingenting händer. Jag behöver rutiner. Jag blir snart galen på att inte veta vad som händer.



BJUDER PÅ EN BILD FRÅN YRAN
Postat av: Emelie

Fina du!



Sv: Men whuuuuuu? Vafan Oktober? Det är ju göööörlångt dit. Hur ska vi klara oss? Har inget annat att kolla på när jag sett klart till avsnitt tolv? =(

2011-09-14 @ 01:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback