I ett fotoalbum - där står tiden stilla.

Nu har jag suttit och skrattat åt gamla bilder som jag lagt upp på Bilddagboken. Inom en snar framtid ska jag fixa hit Ante's dator från Lungvik och sätta in min hårddisk, där finns det ännu mer bilder att skratta åt. Dom är nog till och med värre än dom på Bdb. Jag älskar att titta på gamla bilder och tänka tillbaka hur lycklig var då, hur galen man var och hur otroligt roligt man hade! Jag vill vara en snorunge igen som var ute och rännde fast man inte fick, drack alkohol och rökte i smyg. Nu är allt så lagligt. Nu är man över 20, man får gå på bolaget själv och man får köpa egna cigg. Tur att minnena finns kvar.


Snygga tjejer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback