26/9

Första dagen i skolan. Nu har jag som sagt börjat en restaurangkurs som håller på i tretton veckor. Det känns faktiskt bra och ännu bättre känns det när jag har Sophia vid min sida hela tiden. Idag har vi mest bara pratat om vad kursen kommer att innehålla och sedan haft lite gruppsamverkan där vi mest presenterat oss. Det känns sjukt konstigt att säga att jag går skolan igen, med okända människor. För ett år sedan när jag började skolan så gick jag med personer jag redan gått tillsammans med i två år. Men det känns riktigt bra att äntligen ha något att göra på dagarna och få lite rutiner. Jag håller tummarna på att jag fortfarande har positiva tankar om detta i slutet av veckan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback