22/9

Arbetsförmedlingen och ungdomsmottagningen gick bra. Gick en sväng på stan också, köpte mig en ny tubhalsduk då mina andra två är spårlöst försvunna. Den ena glömde en vän på vårforum och den andra är bara helt borta trots att jag sist såg den i en påse på golvet i hallen. Icke bra, icke bra. Jag fick besök av världens finaste pojke också som just nu ligger i min säng och tittar på Pippi. Han gör mig så glad, jag vet inte vad jag hade gjort om Hugo inte fanns de dagar jag allra helst vill försvinna från jordens yta. Nu funderar jag på att krypa ner i sängen, är trött som fan plus att jag kommer att bli väckt ganska tidigt imorgon. Imorgon är det fredag och jag vet inte alls vad som händer. Någon som vet något?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback