21/9

Idag har jag assisterat igen, på Lillsjöskolan. Det har gått bra förutom att det blev lite stressigt imorse då vi inte fick komma in i idrottshallen i tid och ställa upp allting men vi hann ikapp senare. Efter att vi hade slutat mötte jag upp Maja en sväng på Lillänge och efter det gick jag hem. Mådde inte det minsta bra, jag hoppas inte att jag börjar bli sjuk för det har jag ingen ork till. Somnade visst några timmar efter maten och nu sitter jag här, fortfarande trött. Funderar på om jag ska lägga mig framför en film snart.

Imorgon ska jag iväg på Arbetsförmedlingen, information om jobbgaranti och efter det blir det väl en sväng på stan innan jag ska på Ungdomsmottagningen där jag ska förnya mitt recept på p-piller. Efter det vet jag inte alls vad som händer. Åker väl förmodligen hem och bara chillar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback