12/9

Idag har jag varit en duktig tjej. Eller någorlunda iaf, kanske skulle ha klivit upp lite tidigare men det är svårt när man inte somnar förrän någongång under morgonen. Iallafall, klockan fyra var jag på "avslutningsmöte" med min jobbcoach på Livsvis. Vi pratade om hur allt har varit under den här tiden osv. Jag fick med mig en bok hem också som heter Självkänsla nu, skriven av Mia Törnblom. Det var snällt av henne att ge den till mig. Efter mötet hade jag den jobbigaste cykelturen i mitt liv tror jag, uppförsbacke och en värme som nästan fick mig att svimma. Väl hemma kokade jag lite nudlar och sedan gick jag ner på Coop för att handla, snäll som jag är. Så jag har varit ute och rört på mig väldigt mycket idag, känns lite konstigt egentligen, hahaha. Nu ska jag se på film. Puss och hej!
Postat av: =) Linnéa Lindh

va kul att det är någon mer än bara min släkt som känner till den serien.. Den är sjukt bra och man vill ju bara att den ska förtsätta :D

2011-09-13 @ 14:51:10
URL: http://linnealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback