Gastronomi - laga mat i restaurang.

Det här tar en evighet. Jag orkar inte svara på mer frågor, jag har svarat på kanske en tredjedel av pappret. Vet ni hur mycket det är kvar? Det är ca hundra frågor. Hur kunde jag sätta mig själv i skolbänken igen? Nej, så illa är det inte. Förutom det här så är den här kursen jätterolig. Jag har faktiskt blivit riktigt duktig på att laga mat. Jag har inte visat det för någon annan än min klass och mina lärare ännu men det kommer väl så småningom. Funderar på om jag ska ta mig lite hallon/saltlakritsglass till pluggandet. Sjukt god glass! Testa den för fan. Nej, nu måste jag kolla om Sophia har kommit ut ur duschen så att vi kan fortsätta med frågorna tillsammans. Puss och godnatt, ifall jag inte göra något väsen av mig mer ikväll. Imorgon har vi serveringskunskap, där ska vi lära oss att bära tallrikar osv.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback