9/10

Igår var jag sliten och hade ingen ork till att sitta vid datorn. Fredagen var bra, jag fick träffade min efterlängtade vän. Det kändes konstigt att vara i den där lägenheten utan dig men jag klarade det. Jag måste släppa taget, jag måste gå vidare. Men jag kommer aldrig att glömma dig eller våra dagar. Ett besök på G3 där vi hängde fram till stängning, mat på Gouter och sedan mötte jag upp BFF och vi gick hem till mig för att sova. Mycket fin kväll. Igår chillade jag hela dagen och idag vet jag inte alls vad som händer. Tänkte få BFF att hänga med mig men han sover ju så jävla länge. Jag har varit vaken sen nio. Nej, nu ska jag försöka hitta orken till att diska. Vi hörs när vi hörs! Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback