19/10

Igår hade vi en kort dag. Vi gjorde kalops och säkert något mer som jag har glömt bort och slutade sedan efter lunch, egentligen skulle vi svara på en massa frågor men jag tror att alla somnade så fort vi kom hem. Jag somnade, vaknade, fick migrän, la mig igen, vaknade och duschade, och gick sedan och la mig igen pga att migränen inte hade släppt. Kul kväll. Men jag var iallafall riktigt utvilad imorse när jag klev upp. Idag har vi gjort pannbiffar, köttfärssås och bechamelsås (vit grundsås). Maten blev exemplarisk för att citera. Städningen tog lite längre tid idag men jag tycker om min klass så jag är gärna med dom så mycket som möjligt. Efter skolan åkte jag och Sophia en snabbis till henne och sedan till Andreas för att hälsa på. Han bjöd på kaffe och sedan sprang tiden bara iväg. Väl hemma har jag bara chillat och snart ska jag dammsuga, diska lite och matlåda innan Grey's Anatomy börjar.

Imorgon ska vi göra soppa och sås. Vi ska göra äcklig svampsås så den tänker jag verkligen inte smaka av, det får någon annan göra. Förstår egentligen inte hur dom törs servera våra maträtter till gästerna. Heheheh, nej men så illa är det inte. Nu ska jag ta och göra matlåda osv. Hörs imorgon. Puss och så!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback