Tidsfördriv.

Vilken svordom använder du mest? ”Jävla skithelvete” Den har jag komponerat ihop själv. Eller ”Bajs”. En gång råkade jag säga ”Bajs!” på en lektion, det var lite pinsamt
Äger du en iPod? Ja
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Hehehe, jag har ingen just nu, sover tills Skolbebisen vaknar.
Hur många resväskor äger du? 3
Använder du flip-flops? Ja, älskar flippisar
Var köper du dina matvaror ifrån? Konsum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden. Alla gånger. Blir skitful på bild.
Vilken var den senaste filmen du såg? Sex and the City. Nedladdad. Sccchhh….
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Känner jag barnfamiljen? I så fall spelar det ingen roll.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En större lägenhet.
Har någon någonsin kallat dig lat? Säkert. Ja, Magistern gör det ibland när jag inte stänger dörrar. Typ toalettskåpsdörrar och så.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, men jag brukar läsa Magisterns kurslitteratur från nationalekonomin. Det kanske räknas?
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Jag hinner inte lyssna på musik så mycket för tillfället, så jag har ingen favorit just nu. Men Kent funkar alltid.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men det kan jag inte berätta, det handlar om en mentorselev.
När var senast någon stötte på dig? Men herregud. Det var väl åtta år sen då, när jag träffade Magistern. Nu är jag så degig på magen att ingen vill ha mig. BUHUHUHUHUH!!!
Vad åt du till middag senast? Vi gjorde en pastagrej med lövbiff och svamp.
Använder du huvtröjor? Ibland.
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? En kollega som försöker få mig att jobba fast jag är föräldraledig. Faktiskt rätt irriterande…
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Säkert! Tänk alla elever, mein gott.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
Tittade du på tecknat när du var liten? Tror det.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Västermalmsgallerian. Inte så värst stort.
Hur många syskon har du? Ett.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nä, jag är alltid blyg- oavsett kön.
Vilken film kan du alla replikerna till? Oj, det är många. Yrrol, Sunes sommar, Dirty Dancing, alla vänneravsnitt…
Äger du några band t-shirts? Ja, en Gyllene tider från deras konsert på Stadion 2003 eller när det nu var.
När flög du senast? TIll Berlin i våras.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4. Fast bordet står i vardagsrummet.
Läser du för skojs skull? Ja, det är klart. Just nu läser jag A Thousand Splendid Suns. Just det, jag har inte uppdaterat min läslista på hundra år, har ju läst massor i sommar!
Pratar du några andra språk? Engelska, lite tyska och lite mindre spanska.
Diskar du din egen disk? Nej, det gör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt? JA! Senast på en lektion när vi kollade på This is England. Gravidhormonerna gjorde nog sitt till också
Har du en stationär dator eller en laptop? Lappis.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej fy.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej.
Kan du kasta macka? Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och Sprite Zero. Och sällskap.
Vem var din favoritlärare och varför? Stefan hette han. Han var pedagogisk och inte så galet betygstokig som de andra.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, det tror jag inte.
Vad har du för väder? Regn
Har du en blogg? Duh!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska.
Gillar du att flyga? Nej.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.
När sov du senast på golvet? Det kommer jag inte håg.
Vilken är din favoritdrink? Mojito – som Nina.
Gillar du din boende-situation? Nja, det är lite trångt.
Vilken är din mammas hemstad? Katrineholm.
Din pappas hemstad? the same.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Sex timmar just nu.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej. Det är helt ok.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ibland
Vilken är din favoritfrukt? Nektarin.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Lite.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28. Usch…
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Don’t get me started!
Tror du på liv på andra planeter? Nja…
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Hmm… Det kommer jag inte ihåg.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte att man kan begränsa Gud på det sättet om GUd finns.
Vad var det senaste du åt? Hembakade kardemummabullar.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ingen skillnad.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? De tyckte bara att det var fint. Mitt andranamn är ett släktnamn.
Gillar du senap? Ja, det är gott.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det är syndast om mig i hela världen
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, jag har aldrig vågat.
Tycker du om att krama folk? Bara mina vänner.
Skulle du säga att du är trendig? Oh ja, mina amningströjor från H&M är verkligen jättetrendiga. Not….
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Senast idag sa PR att jag var som Monica i Vänner för att jag har inventerat vår frys och satt upp en lista med innehållet så att man kan pricka av när man tar något.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror nog på vad ärendet är.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Många. Minns inte vilken som var den senaste.
Tycker du att du är attraktiv? Hahahahaha!
Vad är du allergisk mot? Pälsdjur, speciellt katt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Andreas tror jag.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla, det är jättekul att läsa såna här listor!
Vilken svordom använder du mest? Jag säger det första som kommer upp i huvudet.
Äger du en iPod? Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Kvart i sex.
Hur många resväskor äger du? Inte en aning.
Använder du flip-flops? Ja.
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop Forum.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och.
Vilken var den senaste filmen du såg? The death will tell.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det spelar ingen som helst roll.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En alldeles egen lägenhet.
Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, hela tiden.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen aning.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Just nu.. Ingen aning faktiskt.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hela tiden och berättar jag är det ingen hemlighet.
När var senast någon stötte på dig? I helgen.
Vad åt du till middag senast? Makaronipudding.
Använder du huvtröjor? Ibland.
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Victoria.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Absolut.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 063.
Tittade du på tecknat när du var liten? Yepp.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte så värst stort.
Hur många syskon har du? Tre.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nejfan.
Vilken film kan du alla replikerna till? Jag vet inte riktigt.
Äger du några band t-shirts? Ja, två stycken tror jag. En Takida och en Lillasyster.
När flög du senast? Till Rhodos 2001.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Tre och så soffan.
Läser du för skojs skull? Ja, ibland.
Pratar du några andra språk? Engelska.
Diskar du din egen disk? Ibland.
Har du gråtit offentligt? Ja, självklart.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Oftast.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Yesbox.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej.
Kan du kasta macka? Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Det är olika.
Vem var din favoritlärare och varför? Elna, hon förstod en alltid.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, det tror jag inte.
Vad har du för väder? Kallt.
Har du en blogg? Dum fråga.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Praktiska ämnen.
Gillar du att flyga? Det är väl helt okej.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ödmjukhet.
När sov du senast på golvet? Det kommer jag inte ihåg.
Vilken är din favoritdrink? Rosa Pantern.
Gillar du din boende-situation? Nja, inte så värst.
Vilken är din mammas hemstad? Östersund.
Din pappas hemstad? Samma men just nu himlen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? En evighet.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte just nu.
Vilken är din favoritfrukt? Banan.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Lite.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nja, ibland.
Tror du på liv på andra planeter? Nja…
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Patrik.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på Gud alls.
Vad var det senaste du åt? Makaronipudding.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Det tyckte väl att det var fint. Mellannamnet bestämde min bror.
Gillar du senap? Nej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det finns ingenting jag kan säga.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Absolut!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, det har aldrig blivit av.
Tycker du om att krama folk? Jag är en kramgo människa.
Skulle du säga att du är trendig? Nja, inte särskilt.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inte en aning
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror nog på vem det är.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Många. Minns inte vilken som var den senaste.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland kanske.
Vad är du allergisk mot? Överkänslig mot kiwi.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Mamma blev spådd innan så hon visste att jag var en tjej.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla, jag vill läsa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback