17/11

Igår blev det utgång. Födelsedagskalas för Wille i Lugnvik och sedan ett besök på ett ovanligt tomt Oleary's. Trots det var vi där tills dom stängde, då blev det en promenad hem med sällskap av Jocke och Simon. Jag somnade som ett litet barn när jag kom hem där omkring tre. Tyvärr försov jag mig imorse, mamma kom in klockan åtta och frågade när jag tänkte kliva upp, jag började åtta. När jag klev upp var jag alldeles yr och svag i hela kroppen, typ låg i sockret. Tryckte i mig lite blåbärspaj och satte mig i duschen tills jag blev stark igen. Då gjorde jag mig klar och åkte till skolan. När jag kom dit somnade jag, vi hade trots allt bara självstudier så det gjorde inte så mycket. Håller på att göra alla frågor till provet imorgon just nu istället då jag inte orkade göra det på skolan idag. Tittar just nu på Binglotto också, hoppas på att mamma tar och vinner två miljoner på nästa bingo. Skulle sitta finfint! Kanske ska ta och lägga in bilderna från igår också. Eller så gör jag det imorgon. Nu till frågorna igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback