Tidsfördriv.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Jag vet faktiskt inte
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp
Kläder just nu: Mjukisbrallor och ett linne
Musik just nu: Ingen alls
Vad sa du senast: Jag måste duscha snart
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag skulle vilja testa på framtiden
Sommarplaner: Det är ett bra tag tills dess så jag har ingen aning ännu
Fisk eller badkruka: Jag skulle nog säga fisk
Saft eller alkohol: Alkohol, är ingen fan av saft
Hur många kuddar sover du med: 2 under huvudet och en som jag kramar om
Favoritväder: Sommar och sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, mycket mat och en kortlekt
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Det var en svår fråga
Tror på liv på andra planeter: Nej, inte förrän det blir bevisat
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej men bisexuella
Tror du på mirakel: Nej men jag vill gärna tro
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, det är det finaste som finns när det är fint
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Minst två
Bio eller promenad: Både och!
Snarkar du? Jag har hört att jag gör det ibland men oftast inte
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Jag kommer inte på det nu
Största svaghet: Jag vet inte?
Det här är jag bra på: Att skratta
Bästa bok? Johan Alander - Punkt
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar
Vad vill du jobba som? Just nu är jag väldigt osäker
Chips, morötter eller godis? Allt fungerar
Pizza eller hamburgare? Det beror på vad jag är sugen på
Skriver du dagbok? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har både piercing och tatuering men tatueringen ska försvinna
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Gärna välstädat men oftast stökigt
Gungar du på stolen? Ibland kanske
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja kanske
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger om jag inte äter med kniv också
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja, oftast
Gillar du att sjunga? Ja men det låter inte bra
Anser du att du är stark? Fysiskt, nej. Psykiskt, ja.
Brukar du sola? På sommaren
Vad gör du om du får hicka? Hickar
Röker du? Ja
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Det beror på vad jag är sugen på
Har du en besatthet? Nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback