Dag 06 - Tio sanningar om mig

st<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
1. Min största rädsla är att bli lämnad ensam kvar
2. Jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu
3. Jag älskar att leva på impuls
4. Det bästa jag vet är att skratta
5. Jag äger en rosa nalle som heter Anders
6. De människor som står mig nära är det bästa jag har
7. När jag var liten slog jag av tre tänder
8. Min pappa har varit död i snart fem år
9. Min absolut bästa vän kommer alltid att vara min farfar
10. Jag har väldigt svårt för att lita på folk men försöker
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div style="text-align: left;">
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div style="text-align: left;">
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div style="text-align: left;">
<div style="text-align: left;"><strong>Jag är trött och på lite dåligt humör. </strong>En av mina lärare har kommit fram till att vi som ska jobba på Guldgalan ändå måste vara på skolan imorgon. Jag tänker inte vara där många timmar iaf! Då kommer jag att dö. Vi börjar på OSD klockan fyra och slutar sedan runt fem på morgonen, då ska jag tydligen på skolan till sju också. Dessa dagar kommer att bli ett helvete, jag kommer att vara den värsta surkärringen genom tiderna. Just nu är jag glad över att jag är rökare så att något kan lugna ner mig lite. Nu har jag precis ätit makaronipudding, gött som fan. Snart tänkte jag duscha och sedan krypa ner i sängen framför en film eller något. Måste sova tidigt för att jag ska orka dessa dagar. Vi hööööörs!</div>
</div>
</span></div>
</span></div>
</div>
</span></div>
</span></div>
</div>
</span></div>
</span></div>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback