Äntligen helg. Äntligen får jag sova.

st<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
Dagen har varit sjukt jobbig. Tyvärr så somnade jag imorse så jag kom för sent men det gjorde inte så mycket, lärarna förstod varför jag var sen. Har stått i kassan hela dagen, sjukt jobbigt för mina stackars fötter och min rygg som fick uthärda tolv timmar stående igår. Nu är jag hemma och i princip halvsover i soffan. Ska snart packa lite för ikväll åker jag till Rätan. Ska få åka bil också, sjukt skönt att slippa trängas på en buss. Min kamera har kommit också, den är awesome! Det enda dåliga är att det ingick en kameraväska och den är alldeles för lite för kameran, hur tänkte dom där? Nej, nu ska jag duscha så att jag förhoppningsvis piggnar till lite. Vi hörs på söndag. Ha en bra helg. Puss och kram.
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div style="text-align: left;">
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div style="text-align: left;">
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
<div style="text-align: left;">
<div style="text-align: left;"><strong>Jag är trött och på lite dåligt humör. </strong>En av mina lärare har kommit fram till att vi som ska jobba på Guldgalan ändå måste vara på skolan imorgon. Jag tänker inte vara där många timmar iaf! Då kommer jag att dö. Vi börjar på OSD klockan fyra och slutar sedan runt fem på morgonen, då ska jag tydligen på skolan till sju också. Dessa dagar kommer att bli ett helvete, jag kommer att vara den värsta surkärringen genom tiderna. Just nu är jag glad över att jag är rökare så att något kan lugna ner mig lite. Nu har jag precis ätit makaronipudding, gött som fan. Snart tänkte jag duscha och sedan krypa ner i sängen framför en film eller något. Måste sova tidigt för att jag ska orka dessa dagar. Vi hööööörs!</div>
</div>
</span></div>
</span></div>
</div>
</span></div>
</span></div>
</div>
</span></div>
</span></div>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback