30/11

Ännu en dag på Gamla Teatern. Det har varit lite upp och ner, varje morgon jag kommer dit vill jag bara därifrån men ju längre klockan går så trivs jag mer och mer. Antar att det bara är på morgonen det känns så för resten av dagen känns allting asbra. Trots att jag har varit sjukt trött så har jag tagit mig igenom dagen, jag har bakat bröd, fixat salladsbuffén och skärt kött som var något av det tråkigaste jag gjort. Idag var det revbensspjäll till lunch vilket var riktigt gott men kladdigt att äta. Heheheheh.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, känns som om det blir en tidig kväll. Victoria försöker få med mig ut ikväll men jag tror att jag passar på det då jag börjar sju imorgon, men på lördag blir det utflyttningsfest och utgång! På fredag är det jobb på OSD som gäller. Nu ska jag lägga mig i sängen och se en film tror jag. Har några på lager som jag inte har sett ännu. Vi hörs till påsk. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback