26/11

Igår blev det som sagt utgång. Jag hade en bra kväll tillsammans med Victoria, Sandra och Lina. Vi var först lite folk hos Vic och sedan blev det ett besök på Oleary's, vilket det alltid blir. Fick även bekräftat ännu en gång att den här stan är full av idioter som inte har något vett överhuvudtaget. Det slutade med övernattning på Stuguvägen. Fin natt med en full säng, mycket skratt och den sämsta porrfilmen jag sett i hela mitt liv. Ja, sånt gör vi om nätterna.

Idag och ikväll har jag bara tagit det lugnt, legat i mammas säng och sett fet ut. Tittar ännu en gång på Förhäxad. Jag har gått och blivit beroende tror jag. En mycket mysig och fin kväll. Detta behövs oftare. Skönt att vara ensam också för ovanlighetens skull. Nu ska jag fortsätta mitt samtal med Victoria innan jag ska fortsätta med mitt beroende. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback