22/11 - Sorgens och glädjens dag.

Idag är det fem år sedan min pappa tog sina sista andetag. Fem år sedan. För mig känns det som om det vore igår. Det finns inte ord som kan beskriva min saknad, om det bara fanns något jag kunde göra för att få dig att komma tillbaks. Jag önskar att jag iallafall fick se dig en sista gång, bara en liten stund. Jag älskar dig. Jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himlen. Inom mig är du för alltid vid liv.
And even if you're heart can't beat, mine will always beat for you. I will always remember you, dear dad.



Idag är det också 21 år sedan min fina vän tog sina första andetag. Idag fyller min älskade Maja 21 år och jag är så glad över att ha henne i mitt liv. Jag älskar dig så otroligt mycket. Oändligt med tack för att du alltid finns där när jag behöver dig. Allt du har gjort för mig. Jag älskar dig, Maja Victoria Nordlander.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback