15/11

Min dag har varit ganska upp & ner-vänd. Den började bra, jag var på kanonhumör och det kändes som om ingenting kunde gå fel. Efter lunchen försvann helt plöstsligt mitt goda humör, jag blev less på allt och alla, skitsur och ville bara slå någon. Sen vände det och vände igen. Världens jävla humörssvängningar vill jag lova. Blev nästan lite rädd för mig själv. Tur att det finns dom som gör allt för att man ska bli på bättre humör iallafall. Jag tycker att ni är galet bra! Nu ligger jag i sängen och surar, ska se på Förhäxad snart. Orkar inte göra något annat, lusten är borta. Orkar inte ens äta middag. Idag känner jag lite för att skrika FML! Bra nog alltså. Nu slutar jag. Jävla surinlägg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback