13/11

st<div><span style="font-size: xx-small;"><strong><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"><span style="font-size: xx-small;"> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </span> </strong>
Nu har jag precis kommit hem från en riktigt mysig helg i Rätan. Fick åka bil med Sophia och hennes mamma dit, kom fram strax före åtta, hann se de tre första i Idol innan jag tvärslocknade på soffan och där sov jag till typ två innan jag gick och la mig i sängen. Så sjukt skönt att få sova, hade nästan glömt hur skönt det var. Vaknade sedan vid tolv på lördagen, låg och drog mig en stund i sängen innan jag satte mig framför tvn och fick frukosten serverad. Jag älskar att vara i Rätan, jag blir alltid så väl omhändertagen där. Fina farmor! Efter detta så duschade jag och sedan åkte vi en sväng på macken innan vi åkte till kyrkogården för att tända ljus hos pappa och farfar. Grattis på farsdag, mina änglar. Jag saknar er så att det gör ont i hela kroppen. Resten av dagen och kvällen satt vi bara och myste framför tvn med lite godis, det var ju så sjukt kallt ute så man ville inte riktigt gå ut. När jag vaknade imorse var det dags för frukost innan jag skulle ta bussen hem igen. Jag har haft en riktigt bra helg, så otroligt skönt att dras ner lite till verkligheten. En nykter helg var något jag verkligen behövde, det har blivit så mycket på senaste tiden. Det är dags att tagga ner lite känner jag men vet inte ritkigt hur man gör.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback