31/5

En dag kvar. En enda dag kvar eller nej, om elva och en halv timme kliver vi på Thomée och säger hejdå till elever och lärare på Östersunds gymnasieskola för sista gången. Vi anländer sedan till hamnen halv tolv och hälsar på alla nära och kära som är där. Efter det kommer det bästa utav allt, åka flak och vara lyckliga över att skolan är slut. Jag längtar så otroligt mycket, jag kan fortfarande inte förstå det. Att äntligen är det min tur. Jag har väntat på den här dagen för länge.

Ikväll har vi pyntat flaket och fan vad fint det blev! Jag är riktigt nöjd med vårat arbete. Tänk att vi ska stå där imorgon och skrika, dansa och vara galna. Det blir nog inte mycket sömn inatt, jag är alldeles för förväntansfull. Nu måste jag ta fram allt som behövs till morgon och bädda rent i sängen. Vi hörs på typ fredag?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback