25/5

Igår hade jag verkligen ingen ork till att skriva blogg. Jag hade knappt ork till att lägga upp bilderna från kvällen men det var värre att lyssna på när både Simone och Emma tjatade. Ska väl ta och berätta lite om måndagskvällen då.

Vi började här utanför mig i solen. Jag, Simone, Emma, Sandra och Tobias. Senare kom även Kevin och Adam förbi. Till slut var det bara vi tjejer kvar, runt nio gick vi upp till Körfältsgrillen, hittade Dennis på vägen också. När vi kom fram träffade vi en massa folk, vi bara drev runt och kollade läget, dansade och var allmänt fulla. Det var riktigt roligt. Vid ett-tiden gick jag, Abbe, Johan och Kevin hem till mig där Emma och Tobbe redan var. En stund senare kom även Sandra och Dennis. Då gick vi och la oss, blev fullt hus hemma hos mig kan jag lova. Trångt och varmt i sängen, var tvungen att gå och lägga mig på soffan ett tag klockan sju. Sandra åkte till Emil strax efter jag gått och lagt mig i soffan så då tog jag en plats i sängen igen, klev upp vid tolv och duschade. Tog bussen in till stan klockan ett för klippning och slingning av håret. Det blev bra, jag är riktigt nöjd. Tog inte så mycket på håret, toppade det bara men håret är iallafall ljusare, precis som jag vill ha det. Kom hem strax innan fem, dog i mammas säng framför tvn, somnade vi halv sju och vaknade vid nio. Då tittade jag på Desperate Housewives och sedan satte jag mig vid datorn och fixade med bilderna. Tittade på Big Brother, gjorde klart ett manus och sedan sa jag tack och godnatt.

Idag gjorde vi inte mycket på skolan. Det var några redovisningar på morgonen på kommunikationen och efter lunch fikade vi och tittade på några skitfilmer på naturkunskapen. Eller tittade och tittade, vi spelade kort istället. Nu är jag äntligen klar med alla uppgifter på skolan eller det är en redovisning imorgon men sen så! Det känns galet bra. Imorgon är det studentfotografering och en massa fika + redovisning. Känns som om det blir en skön dag. Utgång på kvällen med brudarna också. Nu lever vi galet studentliv! En vecka kvar. Sen är skolan slut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback