18/5

Mösspåtagningsbal igår. Riktigt mysig kväll med trevligt folk och god mat. Till förrätt fick vi renstekscheesekake med lingonrippel, till varmrätt var det helstekt biff, ungsrostad bakpotatis, sparris och rödvinssås och slutligen till efterrätt fick vi vit chokladpanacotta med marinerade bär. Det var riktigt gott! Det bjöds även på en hel del underhållning och det bästa utav allt under kvällen var när vi äntligen fick sätta mössan på huvudet. Nu sitter den där och där ska den stanna! Jag vill tacka alla som var med under kvällen och gjorde den riktigt bra. Trots att det var alkoholfritt så hade jag en mycket trevlig kväll. Efter mösspåtagningen gick jag och Emma hem till henne och la oss framför en film, The Hot Chick. Tyvärr hann vi inte se mycket innan ögonen gick i kors på oss båda. Då sa vi godnatt!

Idag har också varit en bra dag. Mössorna var på och vi gjorde inte så mycket på lektionerna, det var skönt. Ikväll åker jag ner till Emma och myser med henne. Vi ska se på film och bara ta det lugnt om inget annat roligt händer. Men innan det måste jag ta mig en dusch. Vi hörs imorgon då! Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback