12/5

Idag har vi haft Naturkunskap i sex timmar. Det var ungefär som att få en stol i huvudet, fast stolen hade känts bättre. Efter skolan åkte jag, Sandra och Sofie upp på Lillänge och letade skor till Sofie. Efter det blev det mat på Donken och det satt inte fel i magen. Även fast jag hade en idé om att jag inte äta onyttigt under veckorna men det sprack på en gång. När vi ätit gick vi upp till mig och spelade Buzz, det var riktigt roligt. Vid klockan sju gick på ner på Palmcrantz där en utav estetklasserna skulle ha avslutningskonsert, vi mötte även upp Emma och Kajsa + att Tobbe följde med dit. Det var en bra konsert. Nu sitter jag hemma och gör klart min hälsorapport till idrotten. Snart är den skiten äntligen klar, det är den som har varit jobbigast så resten borde gå som en dans. Hoppas jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback