18/3

Idag var jag först i skolan men där finns det ingenting att berätta. Eller vi hade lärarens svärmor på besök som berättade om Barnkonventionen, det var intressant förutom att vi har världens oskönaste stolar så att sitta still var mindre okej. Efter skolan har jag gått på stan med mamma, vi kom hem för bara en stund sen. Köpte två par jeans som kostade 49:- styck, värsta kapet! Köpte även en tubscarf och tre par trosor. Awesome! Blev Donken-mat till middag också, satt finfint i magen. Ikväll ska jag nog bara mysa hemma med min fina familj. Jag känner mig inte riktigt pigg så jag behöver en lugn kväll. Så ikväll blir det massa onyttigt och någon film. Mys! På tal om bananer så saknar jag Anna lite grann.


Postat av: Linnea Sjöström

Kolla in min bloppis! :)

Massor med nya fina kläder,smycken,böcker mm, till förmånliga och jättebra priser, värt att kolla!

www.liinneabloppis.blogg.se

2011-03-18 @ 20:41:43
URL: http://liinneabloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback