Men bara om min älskade väntar.

Jag försöker skriva något meningsfullt. Men jag hittar inte dom rätta orden, jag kan inte förvandla min tankar till bokstäver. Ikväll är en sån där kväll då jag tänker på allt möjligt. Saker som har varit, saker som är och saker som kommer att bli. Mest av allt tänker jag på dig pappa, jag vill att du ska få se mig ta studenten. Jag vill att du ska se mig bli riktigt kär, bilda familj, växa upp. Jag vill att du ska få vara med om hela mitt liv. Det är över fyra år sen du lämnade denna värld, pappa, fyra år sen. Det är inte rättvist. Jag trodde aldrig att du skulle försvinna ifrån mig nu. Jag vill att du ska vakna. Jag vill att du ska komma tillbaks.

Jag vet att vi ses igen. Jag vet bara inte när.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback