29/3

Idag har varit en bra dag. Först skolan med etik och livsfrågor, ganska skön lektion. Efter det var det lunch och biff stroganoff och ris, så jävla gott! Sedan började jag och Simone på våran projektrapport men resten behöver vi hjälp av en lärare med och så fort vi var klara med det gick vi upp på Campus förskola för att hälsa på och där blev vi bjudna på mellanmål. Mysigt! Så roligt att träffa personal och barn igen, nu längtar jag till på måndag, då ska jag få vara med dom i tre veckor. Nu har jag precis kommit hem och väntar på mat. Ikväll vet jag inte vad som händer, måste iallafall läsa ut min bok till svenskan tills imorgon för då har vi muntlig recension. Jag läser Vingklippt ängel, började med den igår och har redan läst typ hundra sidor. Otroligt bra bok, riktigt fin men också så sorgsen. Man fastnar verkligen. Tack Simone för att jag fick låna den av dig. Nu blir det en rök, lite Facebook och sedan lite läsning. Hörs när vi hörs! Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback