25/3

Ikväll har jag myst med Hugo. Just nu ligger prinsen och tittar på Pippi flyger i luften. Som jag säger varje gång jag har honom, det är underbart att ha honom här. Han kom hit vid fyra, då gjorde vi pannkakor och han hjälpte mig att diska. Sen ville han spela dator med Ante så numera är Hugo en WOW-fantast. Vi har även varit på affären och handlat lite godis och så. Sedan har vi myst framför en film och nu ligger han i sängen för att sova. Det är väldigt ovanligt att han ligger i sängen vid den här tiden när han är här, han brukar vilja vara uppe till sen inpå kvällen. Imorgon tänkte jag att vi skulle gå ut och leka lite, om det inte är storm som det har varit de senaste dagarna. Ska försöka få med mig Ante eller Tobbe ut också. Hugo älskar dom grabbarna. Så fort han kommer hit frågar han var dom är. Gullunge! Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att BB ska börja.

Idag hade vi redovisning av projektarbetet också. Jag har aldrig mått så dåligt över ett skolarbete förut. Jag verkligen hatar att stå inför okända människor och prata, det är jobbigt att prata inför klassen också och dom har jag ändå känt i tre år. Det kändes ännu mer jobbigt då man såg hur bra redovisningar alla andra grupper hade. Men jag tog mig igenom redovisningen iallafall. Jag tackar högre makter för att jag har Simone. Utan henne hade jag inte tagit mig igenom det här. Jag vill aldrig göra ett sånt här arbete igen, aldrig någonsin. Nu är det bara rapporten kvar, sedan kan jag fokusera på studenten. Underbart!


min lilla wow-nörd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback