When you walk through a storm - hold your head up high.

Om en halvtimme fyller jag 21 år. Eller egentligen inte, för jag föddes den 19 juni 1990, klockan 09.02. Det känns skrämmande och helt värdelöst. Jag mår så otroligt dåligt över att fylla tjugoett så jag skulle mer än gärna kunna hoppa över den här dagen. Jag har aldrig haft någon form av åldersnoja förut men just nu är den fan brutal. Jag har aldrig varit så rädd för att fylla år förut. Jag kan gråta utav bara tanken. Nu är det verkligen nära och det skrämmer mig ännu mer. Jag tänker börja min 21-årsdag med att sova. Så nu går jag och lägger mig bredvid Hugo och skiter i det här. Imorgon tänker jag låtsas som att det är vilken dag som helst. Jag hoppas att det funkar för jag orkar inte gå igenom detta själv. Jag saknar mina fina. Jag önskar att ni var här och gick igenom detta med mig. Tur att jag har Hugo iallafall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback