26/6

Nu är jag hemma igen efter en galen helg i Rätan. Midsommarafton var precis som den skulle vara, som alla andra år. Grillning, utomhuslekar, fint folk och alkohol. Jag hade roligt hela kvällen men det är ju klart när jag hade världens bästa människor omkring mig. Jag vet inte vad jag ska säga om kvällen, den går nog inte att förklaras utan man måste ha varit med för att förstå. Jag vill iallafall tacka alla inblandade för en kanonkväll. Resten av helgen har inte varit fy och skam den heller, trots att jag var stendöd i princip hela lördagen. Jag blir alltid lugn när jag kommer till Rätan och jag blir alltid så glad. Det suger att vara hemma igen men tur att stället bara är ca en timme bort. Nu ska jag fortsätta prata skit med mina tjejer.

Livet är en fest!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback