15/6

Idag var jag uppe innan nio, jag och mamma skulle ner på Lillänge för att kolla den extra rean som var mellan nio och tio, det var tjugo procent extra på alla reavaror så jag köpte en tröja och en väska. Efter Lindex gick vi på Rusta där jag köpte handkräm, nagelfil och såpbubblor som Hugo ska få av mig. Han kanske kommer och myser med mig i helgen. Men iallafall, när jag kommit hem från Lillänge och suttit vid datorn en stund så gick jag ner på stan för att gå på Arbetsförmedlingen och Navigatorcentrum, båda besöken gick bra. Efter detta gick jag en sväng på stan och fyndade ett par jeansleggings på Rut Mfl. Köpte även en bikini på H&M men jag tror att jag ska lämna tillbaka den imorgon. Vi får se. Nu har jag precis diskat monsterdisken, galet trött så jag funderar på att lägga mig framför en film om ett tag eller två.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback