Tidsfördriv.

ALLA TJEJER GÖR TESTET!
TONÅREN / KÄRLEK / VÄNNER /
MOGENHET

Tonåren:

Hur gammal är du? - 20
Hur tycker du att du har det hemma? - Det är olika från dag till dag
Har du bra självförtroende? - Ibland
Kan du lita på dig själv? - Ibland
Hur tycker du att ditt liv är? - Mycket bra
Har du ett bra liv tycker du? -  Absolut
Vill du ändra på något i ditt liv? - Ja men det är inte mycket.
Är du nöjd över din kropp? - Nja, ganska så.
Något du vill ändra över din kropp? - Ja
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? - Ja ibland.

Kärlek:
Har du någon kille? - Nej
Vill du ha kille? - Ja, vem vill vara ensam?
Gillar du någon nu? -  Jag tror det
Som heter? - Hemlis
Trivs du tillsammans med någon kille? - Ja
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? - Långa

Vänner:

Har du bra vänner? - Ja!
Du tycker om att vara med dina vänner? - Ja, det gör jag.
Har du många vänner? - Jag har dom jag behöver.
Vad heter dina bästa vänner? -  ...
Vad heter din/dina allra bästa vän/vänner? - Anna Katarina Sundin Theng
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra? - Få

Mogenhet:
Har många sagt att du är mogen för din ålder?  - Det är moget att vara omogen!
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - Ja, några stycken iallafall
Har du fått höfter? - Nja, dom finns men är små
Har du kille? - Nej, är jag omogen då eller?
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & mysa? - Neeeej
Du älskar att shoppa? - Ja, alltid roligt att fylla på garderoben.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback