The talented Mr. Ripley.

Det blev en mycket lyckad middag. Sandra och Simone kom hit vid femtiden, vi hjälptes åt att fixa det sista. Till middag åt vi fläskfilé, hemmagjord potatissallad, sås och sallad. Till efterrätt blev det kladdkaka. Det var riktigt gott! Efter maten la vi oss framför tvn och såg en film. The talented Mr. Ripley. Den var faktiskt riktigt bra men man var tvungen att tänka till vissa gånger för att förstå. Nu har tjejerna precis åkt hem så jag tänkte väl gå och lägga mig snart. Jag har så ont i huvudet, både näsan och ögonen rinner. Imorgon måste jag packa eftersom att jag åker till Rätan på kvällen. Nu håller jag tummarna för att det bjuds på fint väder. Jag vet ju redan att jag får fint sällskap under helgen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback