Don't forget to remember me.

Skulle egentligen ha suttit på bussen på väg till Rätan just nu men så är inte fallet. Det blev ändrade planer, istället kommer Kajsa och Emelie in till stan och hämtar mig ikväll istället. Skönt att åka bil och slippa bussen. Nu har jag precis ätit och snart kommer Hugo hit också, tur att jag hinner pussa lite på honom innan jag åker. Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, blir väl hem till farmor på en gång om inget annat roligt händer. Jag vet heller inte vad som är planerat imorgon heller, detta måste undersökas. Nu ska jag kolla så att jag inte har glömt att packa något. Ska se till att ta massor av bilder i helgen också. Vi hörs som sagt på söndag. Puss och adjö!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback