5/6

Jag fattar fortfarande ingenting. Det känns fortfarande som att jag lever studentliv. Igårkväll blev det öl tillsammans med Sandra och Emma. Vi började hemma hos mig med Buzz och kortspel. Sedan åkte vi ner på stan till en fest men där hann vi inte vara länge innan dom skulle på krogen. Då gled vi runt i stan, käkade mat osv. Det slutade med efterfest i Odensala med grogg och vattenpipa. Mycket trevligt var det. Vid fem gick vi därifrån, jag och Emma gick till Tobbe för att sova och Sandra gick hem till Emil.

Imorse när vi vaknade kom Emmas pappa och hämtade oss. När jag kom hem gick jag och la mig på en gång då jag inte hade sovit mycket under morgonen. Det var för trångt och varmt i Tobbes säng. Vaknade runt fyra, duschade och dog i soffan. Nu tittar jag på Big Brothet och jag är så jävla sur över att Martin åkte ut först av dom tre. Han borde ha vunnit, ingen av dom andra gnällspikarna. Skitprogram. Nu ska jag ta mig en rök.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback