14/6

Det blev inte stan idag, posten kom inte med papperna som jag också behöver ha med på Arbetsförmedlingen så vi får hoppas att dom kommer imorgon men annars går jag ner med dom en annan dag. Idag har jag inte gjort något vettigt alls, jag hoppas inte att alla mina dagar kommer att se ut såhär. Jag måste ha en sysselsättning och det är fan nu. Jag vill jobba och tjäna mina egna pengar.

Sitter just nu och tittar på Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer. Helt okej film. Efter den ska jag nog gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Känner att det kanske är dags att vända tillbaka dygnet igen och ha det så ifall jag får jobb snart. Det är dags att se framåt nu. För övrigt är mitt liv ganska bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback