13/6

Idag har jag ringt några viktiga samtal och imorgon ska jag ner på Navigatorcentrum för att skriva in mig och en sväng på Arbetsförmedlingen för att visa upp mina betyg. Det känns som att allting börjat ordna upp sig nu, hoppas jag. På söndag fyller jag år också, 21 år, känns för gammalt. Kanske dags att pensionera sig nu? Förhoppningsvis bjuder helgen på fint väder så att jag kan grilla med mina fina vänner. Jag önskar mig en miljon i present.

Anna, min andra halva och bästa vän.
Jag önskar att jag kunde vara hos dig nu. Jag önskar att jag kunde säga att allting kommer att bli bra. Det gör ont i mig att du ska behöva gå igenom detta. Allt jag vill är att du ska vara lycklig. Jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himlen och kommer alltid att stå vid din sida, i all evighet. Glöm aldrig det.


Postat av: anna

fina vän, jag vill inte något annat än att ha dig här just nu. jag önskar milen var cm i såna här tillfällen... fan, ... :( Jag älskar dig högre än himlen och mer än vad det finns stjärnor. <3

2011-06-13 @ 18:16:00
URL: http://thengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback