12/6

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev här i bloggen. Men det beror på att det har varit alldeles för fint väder för att sitta framför datorn. Vad har jag gjort det senaste dagarna? Torsdagen spenderade jag med Simone på stan, införskaffade mig ett par nya skor som jag är galet nöjd med. Sommaravslutning på Campus. Sallad till middag i Badhusparken och någon öl. Sedan kom Sandra och joinade oss. Kvällen avslutades med ett besök hos Kajsa och sovsällskap av Sandra. En riktigt bra dag!

Fredagen började med att jag och Sandra klev upp vid tolv, gick ut och la oss på gräsmattan och stekte i kanske två timmar. Sedan blev det kubbspel med mamma, Andreas, Tobias och Jens. Efter det var det dags för en dusch och Sandra åkte till Emil. Simone anlände vid fem för middag och några öl. Vi spelade kubb ännu en gång. Kajsa anslöt sig till oss också. Det blev en promenad ner till stan, iaf en halv innan Niclas plockade upp oss. Väl i stan blev det Marités uteservering, Badhusparken/Jamtlibryggan, News och slutligen McDonalds för lite nattmat innan jag fick skjuts hem av min fina vän Niclas. Detta var också en riktigt bra dag.

Igår bjöd Emma på lunch så jag och Sandra åkte dit. Hon bjöd på grillat kött, kroketter, mango-raja sås, bubbelvatten, god sallad och chokladkaka. Till efterrätt blev det smoothie. Vi satt där ute på balkongen i timmar och pratade om allt och ingenting. Senare på kvällen var det volleyboll som gällde, riktigt roligt måste jag säga. Det bjöds på mycket skratt och tjejerna vann till slut. Jag vill ha såna här dagar hela sommaren, precis såna som jag har haft det senaste dagarna.

Idag vet jag inte vad som händer, det blev väl häng med vänner antar jag, om vädret tillåter. Hugo kommer nog hit senare idag och ska stanna här tills imorgon. Då tar jag med mig honom och familjen på Storsjöbadet. Det återstår att se vad denna söndag har att bjuda på. Jag hoppas att den blir awesome!


Nyskorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback