You had my heart inside of your hand.

Idag tog jag och Emma en promenad bort till sportfältet för att kika lite på Storsjöcupen. Vi satt där i ungefär en timme och sedan gick vi och hämtade Emmas mammas kompis barn på dagis. Vi gick hem med dom och umgicks lite. Sen tog jag bussen ner på Lillänge för att möta upp mamma och Evelina, Kajsa kom dit också så hon har varit här och umgåtts lite också men nu har hon åkt till Fredde och jag ligger halvdöd i soffan. Det har varit en mycket varm dag och promenaden till och från sportfältet tog på kroppen och speciellt på fötterna. Men det var skönt att äntligen ha något att göra och inte bara sitta hemma och ruttna. Nu ska jag cykla ner på Lillänge för att hämta ett paket som innehåller min bikini.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback