Jag längtar efter något som kan rädda mig.

Jag vill inte gå tillbaka till vardagen. Jag vill inte behöva vänta ett helt år till. Skitliv. Imorgon dricker vi öl. Men först måste jag sova halva dagen. För trött för att fungera. På tisdag kommer Anna också. Kung.

Hahah, just det! Telefonen försvann två gånger under Yran. Först på onsdagen i ett öltält och sedan i grabbarnas lägenhet. I öltältet låg den mellan två bord och en tjej som jobbade där hittade den då hon städade så jag fick tillbaks den efter ca en timme. I lägenheten var det en lite psykobrud som hade stängt av den och gömt den i ena kökslådan, antagligen för att hon inte fick sova i sängen. Hm, kry tjej. Men jävla flyt man har när telefonen försvinner två gånger och man ändå får tillbaka den. Awesome!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback