Film: Stay Cool

"Mark, skolans största nörd återvänder flera år senare som världsberömd författare för att hålla ett högtidstal på skolavslutningen. Ett perfekt tillfälle för revansch! Och kanske kan han kamma hem den stora kärleken Scarlet, samtidigt? Men för Mark att lämna den gamla nötta skolbänken visar sig vara lättare sagt än gjort!"

Jag tyckte inte att filmen var särskilt bra. Det fanns vissa scener i filmen som jag tyckte var bra men de var inte många. Den var inte riktigt i min smak, jag tyckte att den var rätt seg. Det är ingen film jag skulle se två gånger men alla tycker olika så jag tycker ändå att ni borde se den. Betyg: 2 av 5.

Postat av: Daniella

Vad kul :D

Själv har jag spenderat dagen i Slagsta strand och badat & haft kul helt enkelt ^^ Göra imorgon?

2011-07-07 @ 22:32:30
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback