Du får gärna komma hit och skrämma mörkret.

Mötet med jobbcoachen gick väl helt okej. Men inte så bra att jag vill dit igen på torsdag, jag förstår inte varför vi måste se så ofta. För mig räcker det med en gång i månaden. Det positiva är att det inte var så illa att jag behövde ta mitt liv men det negativa är att jag mer än gärna hugger av mina fötter. Jag har brutala skavsår på både fötterna, det slutade med att jag fick gå hem från stan i strumpor. Nu ska jag ge städningen av rummet ett försök, ska försöka tänka som jobbcoachen sa, "tänk inte på själva städningen, tänk mer på resultatet så går det bättre". Vi får se hur det går, uppdaterar om reslutat senare. Men innan detta projekt startar ska jag ha mat. Hamburgare blir det idag.
Postat av: Daniella

Det ska jag alldeles strax avslöja, ska precis fota vad det var :D

Ja samma här :)

Vad gör du nu?

2011-07-11 @ 18:24:19
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback