8/7

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Vaknade vid ett, kände att jag behövde en sovmorgon. Det har ändå spöregnat till och från hela dagen, när det inte regnar skiner solen men vem törs gå ut och riskera att hamna i regnet och bli dyblöt? Inte jag. Jag tänkte bara ta det lugnt ikväll, titta på den nya Irene Huss-filmen som vi har fått hem nu. Kanske blir ett maraton med alla filmerna. Nu har jag precis ätit en kanongod middag, fläskfilé som var inrullad i bacon med god marinad, ungsstekt potatis, kantarellsås och sallad. Nu ska jag plocka ihop lite kläder som ska i tvätten samt vika det rena.
Postat av: Daniella

Tack ;)

Nja.. Den har för det mesta varit lugn ville egentligen vara med bästis men hon svarar inte på mobben så jag ska nog spendera kvällen hemma ;/ Själv då?

2011-07-08 @ 19:14:10
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback