7/7

Igår blev det inget skrivande då det var för fint väder för att sitta inne framför datorn. Jag låg först ute på baksidan med mamma och solade, asnice! Vi spelade lite badminton och strandtennis. Senare blev det en promenad ner på stan för en öl på News uteservering. Vid sju mötte jag upp Simone och vi gick ner till Badhusparken för att kolla läget. Där hittade vi Linn och Jossa, satt med dom tills Sandra kom, då gick vi runt på stan för att hitta en bra krog. Det blev News. När både Simone och Sandra hade gått hem så följde med Hanna och co en sväng på stan men när jag hittade Ante så gick vi hem. Vaknade nu för en stund sen, har precis duschat och ska göra mig klar för att träffa Emma. Jag vet inte vad vi hittar på. Nu blir det en smoothie innan jag beger mig ut i finvädret. Ha en bra dag så hörs vi!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback