3/7

Har precis suttit och kollat igenom Bilddagboken. Den där "minns du vad du gjorde?" och så är det bilder från detta datum åren som gått. Jag tittade på bilderna för två år sen, vad jag gjorde då. Det var den sommaren (året) jag hade en vän vid min sida som jag kunde kalla min bästa vän, ibland saknar jag dig lite extra mycket och idag är en sådan dag. Vi gick igenom mycket tillsammans, ingen förstod mig så bra som du. Jag tittade extra mycket på bilderna från då vi åkte till Rätan, där iallafall jag fick lära känna några av dom bästa människorna jag någonsin har träffat. Med detta vill jag säga att jag saknar hela sommaren 2009 så otroligt mycket men mest av allt vill jag säga att jag saknar dig, Ellen.

2009

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback