27/7

Igår blev det en sväng på stråket med Simone och Sandra. Jag kom ner vid halv elva, mötte upp tjejerna på Marité där vi kollade på när Patriks Combo spelade. Senare gick vi en sväng genom stråket, kollade tivolit osv. Efter tolv när Simone hade fått in sin lön gick vi till Oleary's-tältet och tog en öl. När dom stängde gick vi upp på stan en sväng och sedan åkte vi hem. Men innan hemfärd träffade jag och Simone världens charmigaste göteborgare, Jesper hette han. Synd att jag förmodligen aldrig får träffa honom igen. Snart kommer Maja hit och umgås med mig, vi ska ner på Bolaget, färga hår och fixa inför kvällen. Det blir nog en bra kväll. Imorgon drar Yran igång! Aaaaawesome!
Postat av: Ida

Hej :)



Va gärna med och tävla om dagens blogg för att få chansen att ta del av mina 800-1000 läsare.



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-27 @ 12:24:25
URL: http://idas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback