12/7

Har fått order från Sandra att skriva ett inlägg. Men innan jag hann göra det så gick hon och la sig, tråkigare tjej. Nej men nu får hon något roligt att läsa imorgon istället. Emma har suttit och fixat lite på min blogg nu den senaste timmen, det blev mycket bättre nu än det var innan. Min fina vän är bra duktig hon. Nu är det bara en ny header och lite andra färger som fattas men det går bli en annan gång. Jag funderar starkt på om det är dags att stänga av datorn och sova men jag har fastnat i Pokémonspelet på GameBoy. Just nu suger det lite att jag hittade det i källarn förut för egentligen är det inte ens roligt. Jag hoppas att detta inlägg duger för Sandra imorgon. För nu har jag varken ork eller fantasi nog att skriva något mer. Vi hörs imorgon när jag har vaknat, lär ju bli imorgonkväll eller något. Puss och godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback